Com et podem ajudar?

A COMENÇAR. A MANTENIR-TE. A CRÉIXER.

Tant si tens una idea de projecte, acabes de muntar una empresa, o vols consolidar o fer créixer el teu negoci, SiM Assessors t’ofereix l’assessorament necessari per iniciar el teu camí amb èxit. Per a emprenedors i startups, proporcionem orientació integral per estructurar el negoci de manera eficient i sostenible.

Per a aquells que busquen consolidar o fer créixer el seu negoci, som aquí per ajudar-te a adaptar-te als canvis fiscals i corporatius que es produeixin, assegurant la teva estabilitat i un creixement continuat.

AMB L'ATENCIÓ PERSONALITZADA

Cada client és únic i té necessitats diferents. Per això fem una anàlisi personalitzada de les teves necessitats per garantir que el nostre assessorament s’adeqüi perfectament a les teves expectatives. Escoltem atentament per entendre els teus problemes i expectatives, proporcionant-te solucions ràpides i eficients que s’ajustin tant a curt com a llarg termini.

AMB EL CONEIXEMENT DE 25 ANYS D'EXPERIÈNCIA

Amb més de 25 anys d’experiència en el sector de l’assessorament i la gestió administrativa, SiM Assessors t’ofereix una orientació experta en qüestions jurídiques, fiscals, mercantils i administratives. La nostra àmplia experiència ens ha permès entendre profundament les teves necessitats i proporcionar-te solucions eficaces per a tots els teus desafiaments empresarials.

Et recomanem la millor opció tributària en tot moment perquè puguis optimitzar de la manera més adequada la teva situació fiscal.

Si ets un particular, t’assessorem en les liquidacions vinculades al patrimoni i la renda (IRPF), així com en els impostos de transmissions, successions i donacions. També oferim assessorament sobre avantatges fiscals i planificació financera, incloent-hi fons de pensions i inversions.

I si ets una empresa, t’aconsellem sobre totes les obligacions fiscals, com les liquidacions i pagaments d’impostos (IVA, IRPF, societats…) amb l’objectiu de millorar l’estructura economicofinancera de la teva empresa.

Partint d’un coneixement profund de la teva situació, t’oferim un assessorament expert complet, que inclou, entre d’altres:

  1. Altes i baixes de persones físiques i jurídiques.
  2. Modificacions en l’estructura societària.
  3. Fiscalitat i gestió d’impostos (estatals / autonòmics / locals).
  4. Impost de societats / comptes anuals.
  5. Assessorament fiscal integral.

T’oferim un servei professional i integral de gestió laboral i de recursos humans, adaptat a la realitat de la teva empresa i a les constants variacions normatives.

La nostra experiència i especialització en l’àmbit laboral ens permeten oferir-te solucions personalitzades mitjançant un anàlisi detallat de les necessitats específiques del teu negoci. La nostra prioritat és optimitzar i gestionar de manera eficient els recursos humans de la teva empresa, reduir riscos i prevenir possibles sancions i inspeccions, proporcionant-te tota la informació actualitzada i rellevant per a la teva activitat.

El nostre servei d’assessorament laboral complet et permet optimitzar la gestió laboral d’autònoms, empreses i treballadors, i inclou:

  1. Contractacions i variacions contractuals.
  2. Tràmits de jubilació, pensions de viduïtat i/o orfenesa, etc.
  3. Sol·licitud d’ajudes de caràcter laboral.
  4. Recursos i reclamacions a la TGSS i procediments inspectors.

5. Assessorament laboral i de recursos humans integral.

T’assessorem en el sistema de control i registre dels ingressos i despeses, així com d’altres operacions econòmiques, per a qualsevol tipus d’estructura societària o empresarial.

Gràcies a la nostra àmplia experiència, t’ajudem a gestionar la teva comptabilitat, ja siguis autònom, empresa o societat. Una comptabilitat àgil i eficient et permetrà prendre millors decisions estratègiques.

Partint d’una anàlisi prèvia exhaustiva de la situació de la teva activitat, t’oferim, entre d’altres, aquests serveis:

  1. Anàlisi comptable.
  2. Gestió de llibres comptables.
  3. Consolidació de comptes.
  4. Assessorament en normativa comptable.
  5. Control de tresoreria.

Us assessorem en el sistema de control i registre dels ingressos i despeses i altres operacions econòmiques per a qualsevol tipus d’estructura societària o empresarial.

Gràcies a la nostra àmplia experiència, us ajudem a gestionar la vostra comptabilitat, sigui com a autònom, empresa o societat. Una bona comptabilitat àgil i eficient farà que pugueu prendre millors decisions estratègiques.

Partint d’una anàlisi prèvia exhaustiva de la situació de la seva activitat, us oferim, entre d’altres, aquests serveis:

  1. Anàlisic omptable.
  2.  Gestió de llibres comptables.
  3. Consolidació de comptes.
  4. Assessorament en normativa comptable.
  5. Control de tresoreria.

T’oferim un assessorament jurídic integral per garantir la seguretat i el compliment normatiu de les teves operacions. Ens centrem a proporcionar solucions adequades a cada cas, evitant litigis innecessaris però sempre vetllant pels teus interessos. El nostre equip legal treballa de manera coordinada per oferir-te un servei global, assessorant-te en:

  1. Dret mercantil.
  2. Dret fiscal.
  3. Dret civil.
  4. Dret administratiu.
  5. Estrangeria.

Dirigit tant a emprenedors com a PIMES, aprofundim en l’estudi de la forma jurídica més adequada i t’oferim assessorament expert en la tramitació d’altes administratives, autoritzacions, llicències i permisos necessaris. Ens comprometem a simplificar aquests processos perquè puguis centrar-te plenament en el desenvolupament del teu projecte empresarial.

Durant la campanya de l’IRPF, t’oferim un servei exhaustiu per a la preparació i presentació de la declaració de la renda. Ens especialitzem en l’anàlisi detallada de les teves dades fiscals per garantir la precisió i la conformitat amb la normativa vigent. A més, t’oferim assessorament expert en la planificació fiscal personalitzada, amb l’objectiu d’optimitzar les teves obligacions tributàries. Per la campanya de renda, et podem ajudar en:

  1. Criptomonedes.
  2. Alteracions patrimonials.
  3. Vehicles elèctrics/Punts de càrrega.
  4. Deduccions per energia renovable.
  5. Reinversió en habitatge habitual.


Els mesos d’abril, maig i juny són essencials per assegurar la teva cita amb els nostres professionals. Contacta amb nosaltres per garantir una gestió eficient i tranquil·la de la teva declaració de la renda.

Vols un assessorament personalitzat?

DESCOBREIX ELS NOSTRES SERVEIS DE GESTIÓ I ASSESSORIA PER A AUTÒNOMS I EMPRESES. I EXPERIMENTA LA TRANQUIL·LITAT D’ESTAR EN BONES MANS

CAMPANYA RENTA

La teva declaració
amb el millor resultat

OMPLIU EL FORMULARI I DEMANEU-NOS CITA PRÈVIA